fredag den 6. januar 2012

Det nåede jeg så ikke.. Igen idag!

Hej derude!


I morges stod jeg op, frisk på en ny dag, og gjorde mig klar for at skulle i skole.
Så kommer man ned til bussen - som åbenbart enten er kørt, eller ikke kom. 
Typisk... Men så fik jeg da endnu en fridag, dejligt!!!


Har faktisk ikke lavet det helt store ellers, fik ryddet lidt op, og gjort en smule
rent, det trængte nemlig! Min noget så søde, dejlige, smukke lille dreng, har
været så sød og artig en dreng idag, rigtig skreget så alle naboerne kunne høre det! :-(.
Måske noget mavepine, eller hvad ved jeg, synd var det ihvertfald..


Her til aften er min søde veninde komme hjem til mig for at putte og hygge med mig,
så skal vi rigtig nørde "heeeeele" natten, eller ihvertfald til vi falder i søvn!! Og imorgen
står den forhåbentligt på en masse shopping, selvom min kære kæreste syntes jeg
burde lade være, men som sagt - det kan jeg IKKE!!!


Dag 2 - Et billede af dig, og en af de personer du har været tættest med i lang tid.


Et knap så godt billede af nogen af os, 
men ihvertfald et billede af mig og min
bedsteven Mark gennem 6 år <3<3<3.
Han betyder rigtig meget for mig, og
jeg elsker at tilbringe min tid med ham.
Vi finder altid på så mange latterlige
ting, som kun vi forstår :-).


Jeg holder så meget af den dreng :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar