søndag den 15. januar 2012

Hej allesammen!

Jeg har bare haft en af de bedste weekender i lang tid, jeg ved godt jeg ikke lige fik skrevet nogle
indlæg, sorry.. Skal nok blive bedre til at få det gjort! Men jeg har virkelig haft en super weekend!

I fredags var jeg hjemme hos mor og spise, det var super hyggeligt, og lækkert selvom vi kun fik
biksemad. Men det er jeg ret så tosset med, en masse krims krams, blandet sammen med nogle
kartofler og en eller anden lækker sovs, mums.. Det er altså lige noget for mig, hehe :-)..
Min kæreste og jeg, besluttede os så for at vi ville sove hos min mor til lørdag, hvilket vi så gjorde.
Om lørdagen fik vi pakket lidt ting ned, og ryddet op, og om aftenen kom min veninde Rikke, og
min bedsteven Mark gennem 7 år. Det var virkelig hyggeligt, og jeg tror ikke jeg har grint så meget
i rigtig lang tid, de to mennesker, kan virkelig gøre mig glad i låget :-)..
Idag besluttede Rikke, Mark, min kæreste, og jeg selv at gå en tur ned i anlæget med mine tre hunde, 
en Chihuahua, en Mobs, og en Toller, det var så sjovt, og hundene nød hvert minut.  















Ingen kommentarer:

Send en kommentar