torsdag den 5. januar 2012

Endelig...

Hej derude allesammen!


Endelig fik jeg taget min dovne krop sammen til at få startet en blog
efter lang tids snakken omkring det! Jeg ved faktisk ikke hvordan man gør, 
eller hvad man skriver om, eller hvor man finder sin inspiration fra, men 
jeg vil forsøge mig af med det, så godt som jeg nu kan - og så må i læsere 
jo ellers give mig lidt feedback :-). Men jeg tror jeg vil starte ud med 100 
dags billederne, så i alle sammen kan lære mig lidt bedre at kende :-).




Dag 1 - et billede af dig selv, med 15 facts omkring dig selv.


1. Jeg hedder Jill Neve Christensen.
2. Jeg er 18 år gammel - 20/3/93.
3. Jeg har 3 ældre søskende.
4. Jeg bor i en LILLE by, i Nordjylland.
5. Jeg bor sammen med min kæreste.
6. Vi har en lille søn på 5 mdr.
7. Jeg har 3 hunde.
8. Jeg elsker farven lyserød.
9. Jeg hader edderkopper.
10. Jeg kan ikke lade være med at shoppe.
11. Jeg elsker at gå i byen.
12. Jeg savner min far ufattelig meget.
13. Jeg er afhængig af Cola !
14. Jeg er meget forkælet.
15. Jeg får ofte at vide at jeg er doven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar